V nejnovějším One-Page Summary se zaměřujeme na to, jak strukturovaně a efektivně přistoupit k tvorbě a realizaci produktové strategie. Pomocí šestnácti klíčových oblastí dokážete nejen strategii navrhnout, ale hlavně ji krok za krokem implementovat – od pochopení zákazníků až po nastavení distribučních cest, cenotvorby nebo podpory prodeje.
OPS pomáhá kategorizovat zákazníky, porozumět jejich charakteru a potřebám a na základě toho volit vhodné prodejní kanály i formu spolupráce. Ukazuje, že neexistuje jediná správná cesta – ale pokud firmy systematicky postupují skrze jednotlivé oblasti, mohou snadno identifikovat mezery a příležitosti pro růst. Součástí je i přehled možných strategií (např. networking, partnerství, loajalita), které lze cílit na různé typy zákazníků.
Tento přehled vám usnadní výběr taktiky, pomůže strukturovat práci obchodního týmu a vytvořit silnější napojení na potřeby trhu i jednotlivých segmentů.
Odkaz na celý článek zde.