OPS: Realizace produktové strategie – (ne)existuje jen jedna cesta

V nejnovějším One-Page Summary se zaměřujeme na to, jak strukturovaně a efektivně přistoupit k tvorbě a realizaci produktové strategie. Pomocí šestnácti klíčových oblastí dokážete nejen strategii navrhnout, ale hlavně ji krok za krokem implementovat – od pochopení zákazníků až po nastavení distribučních cest, cenotvorby nebo podpory prodeje.

OPS pomáhá kategorizovat zákazníky, porozumět jejich charakteru a potřebám a na základě toho volit vhodné prodejní kanály i formu spolupráce. Ukazuje, že neexistuje jediná správná cesta – ale pokud firmy systematicky postupují skrze jednotlivé oblasti, mohou snadno identifikovat mezery a příležitosti pro růst. Součástí je i přehled možných strategií (např. networking, partnerství, loajalita), které lze cílit na různé typy zákazníků.

Tento přehled vám usnadní výběr taktiky, pomůže strukturovat práci obchodního týmu a vytvořit silnější napojení na potřeby trhu i jednotlivých segmentů.

Odkaz na celý článek zde.

OPS

Sdílejte článek s svými přáteli

peterdebnar.cz
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.