Rozhovor: Hodnoty, poslání a vize

V dnešním dynamickém a neustále se měnícím světě jsou hodnoty, poslání a vize pro organizace klíčové prvky, které určují směr a přístup, jakým organizace působí a rozvíjí se. Hodnoty organizace zahrnují základní principy a přesvědčení, na kterých organizace staví svou kulturu a chování. Poslání organizace je krátké vymezení toho, co organizace dělá a proč existuje. Vize organizace zase ukazuje, kam organizace směřuje a co chce v budoucnosti dosáhnout. Tyto tři prvky spolu tvoří základní kámen, na kterém organizace buduje svou strategii a rozhoduje o tom, jak bude řídit svůj růst a rozvoj.

Pokud Vás téma zaujalo, tak si neváhejte pustit druhý díl ze série rozhovorů „Strategie jako stav mysli“. Rozhovor moderuje Aleš Vlk a jako hosté se účastníme já s Jindrou Minxem.

Celá diskuze může být poučná nejen pro majitele firem, ale také pro všechny členy managementu, lidi z vedení univerzit a neziskových organizací a vlastně všechny, kteří se o strategii nějakým způsobem zajímají.

Ve videu naleznete odpovědi nejen na tyto dotazy:

📌 Jak důležité jsou hodnoty a jejich sdílení? Jaké hodnoty a kolik si jich nastavit? Jak často je měnit?
📌 Jaký základní dotaz si pokládáme u poslání?
📌 Jaký je základní rozdíl mezi posláním a vizí?
📌 Měla by změna ovlivnit naše hodnoty?
📌 Jak postupovat při tvorbě poslání, hodnot a vize?

Opět budou mimo jiné zmíněny zajímavé příklady a příběhy z praxe. V rámci toho bude například definován pojem „jinakost“ nebo představena technika k tvorbě poslání a vize.

Pro přesměrování na rozhovor klikněte zde.

Předem děkuji za zhlédnutí. Budu rád za Váš komentář nebo jakoukoliv jinou zpětnou vazbu.

peterdebnar.cz
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.