Ve třetím díle naší rozhovorové série s Jirkou Grundem se zaměřujeme na strategii z pohledu rodiny a na vytváření udržitelných strategií. Kromě toho se věnujeme také otázkám komunikace a roli majitelů v rodinných firmách. Dozvíte se, jak úspěšně prosazovat strategii, jak motivovat lidi a jak se přizpůsobit rozdílům v hodnotách nastupující generace. Jirka zdůraznil také důležitost osobní komunikace se zaměstnanci, upřímnosti směrem k nim a vtahování výrobních pracovníků do dění ve firmě.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.