Rozhovor: Prostředí společnosti, strategie a její realizace

V minulém videu jsme se zaměřili na vizi, poslání a hodnoty. Nyní jsme v naší pyramidě pokročili o krok výše k internímu a externímu prostředí. Ve třetím pokračování série „Strategie jako stav mysli“ budeme probírat nejen již zmíněné vnitřní a vnější prostředí firmy, ale také třeba důležitost cílů a projektů pro realizaci strategie nebo komunikaci strategie uvnitř firmy.

Rozhovor moderuje Aleš Vlk a jako hosté se účastníme já s Jindrou Minxem a celá diskuze může být poučná nejen pro majitele firem, ale také pro všechny členy managementu, lidi z vedení univerzit a neziskových organizací a vlastně všechny, kteří se o strategii nějakým způsobem zajímají.

Ve videu naleznete odpovědi nejen na tyto dotazy:

📌 Jaké existují typy firem z pohledu přístupu k vnějšímu prostředí?

📌 Co vše potřebujeme ke správnému posouzení vnitřního prostředí?

📌 Proč by měl každý subjekt znát a analyzovat své zákazníky?

📌 Jak moc důležité jsou pro realizaci strategie cíle a kolik by jich firma měla mít?

📌 Co by měla analýza vnitřního a vnějšího prostředí obsahovat?

Pro přesměrování na rozhovor klikněte zde.

Předem děkuji za zhlédnutí. Budu rád za Váš komentář nebo jakoukoliv jinou zpětnou vazbu.

peterdebnar.cz
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.