GANBARU - Vytrvalost, odhodlání a disciplína
V našem světě, který je charakteristický rychlými změnami a konkurencí, se hledání úspěchu stalo univerzálním cílem. Úspěch nemusí znamenat jen něco fyzického...
Rozhovor: Strategie na úrovni realizace produktu a služby - Tvorba produkčního systému
Třetí díl naší série rozhovorů s Dušanem Dostálem přináší hlubší pohled na klíčové prvky, které formují úspěšný produkční systém. Tentokrát se zaměřujeme...
Diagnóza: Povrchní chápání..
I po skončení mého studia na vysoké škole jsem zůstal věrný tomuto prostředí. Stále působím na vybraných vysokých školách. Snažím se předávat své znalosti...
OPS: Cíle organizace s vazbou na strategii
Nejnovější díl One-Page Summary je věnován důležitosti správně nastavených cílů organizace a jejich vazbě na strategii. Je třeba si uvědomit, že cíle jsou...
Jaké vlastnosti vnímám při vedení v organizaci?
Celý svůj profesní život pracuji s lidmi a snažím se je co nejlépe vést. Vedení sebe sama i týmu se učím celý život. Vím, že tento proces u mně nikdy neskončí...
Doba datová
S údivem sleduji, jak různé inteligentní systémy ve výrobě začínáme využívat pro stále více pestřejší úkoly. Už je samozřejmé, že si on-line odhlašujeme...
Rozhovor: Strategie na úrovni realizace produktu a služby - Základní principy, pilíře a analýza
Ve druhém díle naší série rozhovorů se s Dušanem Dostálem věnujeme klíčovým aspektům vidění a identifikace plýtvání ve výrobních a administrativních procesech....
OPS: Štíhlý podnik a strategie zaměřená na realizaci
V dalším díle One-Page Summary se věnujeme důležitosti flexibility ve výrobních systémech a principům štíhlého podniku, které jsou klíčové pro přežití...
Proč mě inspirují jiné kultury?
Během svého osobního i profesního života jsem měl tu příležitost potkat mnoho lidí mimo náš evropský region. Mám na mysli kamarády a přátele, manažery...
Rozhovor: Strategie na úrovni realizace produktu a služby - Produkční systém a jeho evoluce
Poslechněte si naši novou sérii rozhovorů, která se věnuje strategii na úrovni realizace produktu a služby a kterou jsem předznamenal v mém předchozím...
Jak měřit neměřitelné?
S odpovědí na tuto otázku si trochu lámu hlavu už delší dobu. Tím „neměřitelným“, nebo spíše hůře měřitelným myslím procesy – například v obchodě,...
Rozhovor na téma: Realizace strategie na úrovni produktu a služby
Letos pokračujeme již ve třetí sérii rozhovorů na téma strategie. Minulý rok jsme zpracovali první dvě série, a to na téma Pyramida cesty k cíli, která...
1 2 3 4 5